ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Κύριε Διευθυντά,
Σας αποστέλλω την παρούσα επιστολή, διαμαρτυρόμενος εντόνως για την διάλυση του υποκαταστήματος των ΕΛ.ΤΑ. Αλιάρτου, με την «εκκαθάριση» του προσωπικού, που συνέβη το τελευταίο διάστημα.
Παρόλο που, ως Δήμαρχος, δεν έχω καμία αρμοδιότητα στη διάρθρωση και λειτουργία της υπηρεσίας σας, σας ενημερώνω πως καθημερινά γίνομαι δέκτης της οργής των Δημοτών μου για την αδυναμία να εξυπηρετηθούν από τη συγκεκριμένη υπηρεσία, την οποία, λειτουργώντας την με έναν υπάλληλο, ουσιαστικά την έχετε κλείσει.
Ως Δήμος, επίσης, έχουμε εκτεθεί απέναντι στους Δημότες μας, με ευθύνη σας, γιατί πολλοί λογαριασμοί ύδρευσης που τους έχουμε αποστείλει με καταληκτική ημερομηνία 31-3-2021, μετά από την οποία προστίθενται προσαυξήσεις, ακόμη δεν έχουν φτάσει.
Η εξυπηρέτηση των Δημοτών στο συγκεκριμένο υποκατάστημα είναι ανύπαρκτη, παρά τις εξαντλητικές και υπεράνθρωπες προσπάθειες της μοναδικής υπαλλήλου, με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται πλήθος κόσμου, εν μέσω πανδημίας, στον προαύλιο χώρο του και τεράστιος όγκος δεμάτων και αλληλογραφίας στο εσωτερικό του, που είναι αδύνατο να διαχειριστεί ένας υπάλληλος, έχοντας ταυτόχρονα και το ταμείο ,στο οποίο διαχειρίζεται σημαντικά ποσά, αλλά και όλη τη διαχείριση του κοινού.
Σας ενημερώνω πως έχει ληφθεί ομόφωνο ψήφισμα διαμαρτυρίας από το Δημοτικό μας Συμβούλιο, το οποίο έχει αποσταλεί στην Διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ. και στους αρμόδιους Υπουργούς, ενώ ήδη έχει γίνει και ερώτηση στη Βουλή.
Στα πλαίσια του νόμιμου, ηθικού και θεσμικού ενδιαφέροντος του Δημάρχου να φροντίζει για την εξυπηρέτηση των Δημοτών του και του Δήμου του, ακόμη και αν δεν έχει διοικητική αρμοδιότητα σε κάποια υπηρεσία, σας ερωτώ :
Τι προτίθεστε να πράξετε, ώστε να αμβλυνθεί το πρόβλημα που δημιουργήθηκε, λόγω της «εν ψυχρώ» εκκένωσης της υπηρεσίας στην Αλίαρτο και σε ποιο χρονικό διάστημα.
Η πραγματικότητα πάντως δείχνει πως έπρεπε να έχει συμβεί ήδη.
Με εκτίμηση
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π.ΝΤΑΣΙΩΤΗΣ
Follow us: