Στο δίκτυο του myKEPlive εντάχθηκε ο Δήμος Θηβαίων, προσφέροντας στους δημότες τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω τηλεδιάσκεψης, εν μέσω των ειδικών συνθηκών στην εποχή της πανδημίας του κορωνοϊού.
Ο Δήμος Θηβαίων είναι ένας από τους δήμους που έχει ενταχθεί στην πλατφόρμα Εικονικού Γκισέ της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, μέσω της οποίας οι δημότες μπορούν να κλείσουν ψηφιακό ραντεβού με το ΚΕΠ Θήβας(κωδικός 1004). Για την σύνδεση του ΚΕΠ Θήβας στο δίκτυο myKEPlive και για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πολιτών, ο Δήμος Θηβαίων, με πρωτοβουλία του Δημάρχου, Γιώργου Αναστασίου, μερίμνησε για την προμήθεια σύγχρονου ηλεκτρονικού εξοπλισμού –φωτοτυπικό μηχάνημα, μονάδες ηλεκτρονικών υπολογιστών, οθόνες, ηχεία και κάμερες.
Μέσω του myKEPlive, παρέχονται οι εξής υπηρεσίες: 1) Πληροφόρηση-αίτηση, 2) υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, 3) εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία και 4) εξυπηρέτηση πολιτών από τον Δήμο σας.
Για την εξυπηρέτηση από το ΚΕΠ Θήβας, οι χρήστες θα πρέπει να εισέλθουν στην πλατφόρμα ψηφιακής εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ με κωδικούς Taxisnet και να επιλέξουν το πεδίο της «εξυπηρέτησης πολιτών από τον Δήμο σας». Στη συνέχεια, επιλέγουν την περιφερειακή ενότητα Στερεάς Ελλάδας και στο πεδίο «Επιλογή προσωπικού» να επιλέξουν Δήμος Θηβαίων –ΚΕΠ Θήβας(1004).
Υπενθυμίζουμε ότι για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους με φυσική παρουσία στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών(ΚΕΠ) του Δήμου Θηβαίων, οι πολίτες θα πρέπει υποχρεωτικά να έχουν κλείσει ραντεβού, απευθυνόμενοι στα παρακάτω τηλέφωνα:
ΚΕΠ Δήμου Θηβαίων: τηλ. 22620-89632, 89629, 89714
ΚΕΠ Δημοτικής Ενότητας Πλαταιών: τηλ. 22620 98857, 22623 51416
Κ.Ε.Π. Δημοτικής Ενότητας Βαγίων: τηλ. 22620 62907
Follow us: