Ξεκίνησε η λειτουργία ηλεκτρονικής διεύθυνσης και τηλεφωνικής γραμμής επαφής και εξυπηρέτησης του πολίτη, στις Διευθύνσεις Αστυνομίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Στερεάς Ελλάδας
Στο πλαίσιο ανάληψης πρωτοβουλίας από την Ελληνική Αστυνομία για τη μείωση της γραφειοκρατίας και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, ξεκίνησε η λειτουργία ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) και τηλεφωνικής γραμμής επαφής και εξυπηρέτησης του πολίτη στις πέντε Διευθύνσεις Αστυνομίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Στερεάς Ελλάδας.
Η διαδικασία εξυπηρέτησης των πολιτών μέσω ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) και τηλεφωνικής γραμμής που εφαρμόζεται πλέον στις Διευθύνσεις Αστυνομίας Βοιωτίας, Ευβοίας, Ευρυτανίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας, δίνει την δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται άμεσα, είτε με την παραπομπή τους στις αρμόδιες Υπηρεσίες, είτε με την παροχή γενικών πληροφοριών που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Ελληνικής Αστυνομίας, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική τους παρουσία.
Τα αιτήματα των πολιτών, που υποβάλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εξετάζονται άμεσα και προωθούνται στην αρμόδια Υπηρεσία, με σκοπό τη διεκπεραίωσή τους, κοινοποιώντας στον αποστολέα το αποτέλεσμα της ενέργειας αυτής.
Στις τηλεφωνικές γραμμές επαφής θα εξυπηρετούνται καθημερινά οι πολίτες, κατά τις ώρες 08:00 – 18:00.
Follow us: