Επιστολή στο Υπουργείο Οικονομικών:

Φτάνοντας στο απότομο τέλος της χειμερινής σεζόν και μη θέλοντας να δημιουργήσω αρνητικές εντυπώσεις για το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού,  πριν την έναρξη και κατά την διάρκειά της, σας επισημαίνω τα προβλήματα , τα οποία κατά την άποψή μου, εσκεμμένα ο κ. Τερζάκης έχει δημιουργήσει, με αποκορύφωμα το απότομο κλείσιμο του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού, παραμονές Πάσχα, ενώ υπήρχε χιόνι για να κάνουν σκι και είχαν ήδη κλείσει εκατοντάδες χιονοδρόμοι να μείνουν σε καταλύματα και να κάνουν παράλληλα διακοπές στην ευρύτερη περιοχή συνδυάζοντάς τες  με σκι, αυτός το έκλεισε με το «έτσι θέλω», δημιουργώντας τεράστια προβλήματα, τόσο σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, όσο και σε Επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή. Άλλωστε το είχε κάνει και στο παρελθόν. Αυτά τα ανέντιμα τερτίπια εις βάρος της περιοχής πρέπει να σταματήσουν από τον κ. Τερζάκη.

 Από το Φθινόπωρο είναι γνωστό ότι η Διοίκηση της ΕΤΑΔ, δηλαδή ο κ. Τερζάκης δεν είχε προχωρήσει  α) στις ανάλογες ενέργειες συντήρησης για να είναι έτοιμο το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού έγκαιρα και β) κάνει απαράδεκτη τιμολογιακή πολιτική εις βάρος του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού και υπέρ του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων. Αυτό αποδεικνύεται από την  τρομερή άνοδο των επισκεπτών φέτος στα Καλάβρυτα.

Συγκεκριμένα:

 

  1. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ  ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟΥ

α) ΄Οσον  αφορά τη συντήρηση δεν είχαν γίνει οι υποχρεωτικές εκ του νόμου συντηρήσεις, με αποτέλεσμα να μην  έχουν εκδοθεί τα κατάλληλα πιστοποιητικά ελέγχου και να μην μπορούν να λειτουργήσουν πληθώρα αναβατήρων. β)Το Κέντρο άνοιξε για επισκέπτες όχι στις 18/12 που είχε ανακοινωθεί αλλά στις  20/12/2017 και για σκι στις 26/12/2017 ,όλοι βλέπαμε με έκπληξη να γίνονται ακόμη εργασίες και έλεγχοι της τελευταίας στιγμής στους αναβατήρες , κατά την διάρκεια λειτουργίας των εγκαταστάσεων. γ) Για ποιον λόγο καθυστέρησε ως και τα μέσα Δεκεμβρίου, μη υπογράφοντας και μη εγκρίνοντας τις συντηρήσεις των αναβατήρων, που είχε ως αποτέλεσμα βασικοί αναβατήρες όπως ο Ηρακλής, Περικλής, Νο 10, 14, Ταινιόδρομος και lift αρχαρίων στην κορυφή Βάκχου να μην μπορούν να λειτουργήσουν ακόμη έως τις 3/1/2018;  Γεννάται η απορία γιατί αυτά δεν έγιναν το καλοκαίρι ή έστω το Φθινόπωρο στο μεγαλύτερο ΧΚ της χώρας; Γιατί η προετοιμασία του χιονοδρομικού κέντρου Βόρρας, που διαχειρίζεται η ΕΤΑΔ, έγινε κανονικά στην ώρα της;

Επίσης πρέπει να γίνει άμεση εκπαίδευση συντηρητών , διότι από τους 10 που εκπαιδεύτηκαν έχουν απομείνει μόνο 2, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει συντήρηση του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού , ούτε να καλυφθούν οι ανάγκες κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.

 

2.ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ  ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 

Συγκεκριμένα: Στοίχισε στην οικονομία της περιοχή και στην φήμη του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού η απόφαση της Κ.Υ. με μειωμένη λειτουργία να ισχύει εισιτήριο 25 € χωρίς καμία μείωση.    

Επίσης  η Απόφαση στην τιμολογιακή πολιτική εισιτήριο ανόδου για επισκέπτες 10€ από 15€ μόνο έως 7 Ιανουαρίου, όπου από πέρυσι υπήρχαν διαμαρτυρίες για το φαινόμενο αυτό, το οποίο μείωσε  την επισκεψιμότητα σε τεράστιο βαθμό. Εφέτος λοιπόν, που τηρήθηκε η τιμή των 10€ η επισκεψιμότητα ανέβηκε κατακόρυφα, γιατί λοιπόν έως 7 Ιανουαρίου, που είναι το χάσιμο της εταιρείας;

Επίσης  μειώθηκαν οι χιονοδρόμοι λόγω των 2 πόντων στα πολύποντα εισιτήρια με αποτέλεσμα να χαθεί αρκετός κόσμος, ο οποίος πλέον συσσωρεύεται στα Καλάβρυτα και ο λόγος δεν είναι η μειωμένη χιόνωση.

Επίσης χρέωση 2 πόντους κατά τη διάρκεια των εορτών που ήταν και καθοριστική περίοδος για την έκδοση πολύποντων καρτών. Μετά το παιχνίδι χάθηκε εφόσον ο κόσμος εξοργίστηκε και εξέδιδε ετήσιες κάρτες στο Χ.Κ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ.

Όλα  τα παραπάνω  έχουν σαν αποτέλεσμα να απαξιώνεται το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, γεγονός που θα δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στην τοπική οικονομία, δηλαδή σε όλες τις Παραπαρνάσσιες περιοχές που ζουν από τη λειτουργία του, θα υπάρξει κίνδυνος να κλείσουν επιχειρήσεις ( Ξενοδοχειακές Μονάδες, Ταβέρνες κ.λ.π) και θα χαθούν θέσεις εργασίας.

Τελικά ποιος είναι  ο σκοπός του κ.Τερζάκη; Μήπως είναι να δοθεί «μπιρ παρά»  σε ιδιώτη, μετά την απαξίωση;

 

              ΓΙΑΝΝΗΣ  ΣΤΑΘΑΣ

           Πρώην  Βουλευτής Νομού Βοιωτίας

 

Υ.Γ.:Το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού  καταφέρνει να λειτουργεί όλα αυτά τα χρόνια  χάρη στην αυταπάρνηση και την αγάπη τόσο των εργαζομένων της ΕΤΑΔ, όσο και του εποχικού προσωπικού, εν αντιθέσει με τον   κ. Τερζάκη που κάνει τα πάντα για να το απαξιώσει.

Follow us: